niedziela, 25 listopada 2018

WITAM NA BLOGU

Cześć! 
Mam na imię Dominika i mam 17 lat. Witam was na moim blogu który jest poświęcony trzem parą książęcym: Sussex, Cambridge i Värmland. Czyli księciu Harry'emu, księżnej Meghan, księciu Williamowi, księżnej Kate, księciu Carl'owi Philip'owi i księżnej Sofii . Są to moje trzy ulubione pary książęce. Na blogu będą także pojawiały się informację na temat ich dzieci. Mam nadzieje że blog się spodoba i będziecie zaglądać to regularnie. Mam także nadzieje że będziecie wyrozumiali ponieważ to pierwszy blog jaki kiedykolwiek prowadziłam :)
Będę starała się by posty pojawiały się jak najczęściej :)

2 komentarze:

  1. Moja propozycja notki to Księżna Sofia w kreacjach więcej niż raz, kreacje Meghan od zaręczyn do dnia ślubu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na blog proponuję zrobić też porównanie stylizacji wszystkich księżnych

    OdpowiedzUsuń